Hisense продължава да заема втората позиция в света по доставки на телевизори през 2023 г., като доставя 25,9 милиона броя на глобалните пазари. Тази информация е базирана на месечния отчет за 2023 г. от водещия институт за пазарни проучвания AVC Revo.
Hisense е единствената марка, която продължава да расте сред водещите 5 марки телевизори в света през последните шест години. Компанията разширява своята стратегия за глобализация и оптимизира присъствието си на световните пазари чрез 34 индустриални парка, 25 развойни центъра и 66 отвъдморски дружества. През последната година доставките до отвъдоморските пазари на Hisense са нараснали с 12,2%, а увеличаването на доставките до пазарите в Северна Америка и Европа достига „двуцифрен“ ръст.
През януари Hisense участва в CES 2024 със своите продукти с водещи технологии, включително с телевизора ULED X и лазерните телевизори, като компанията спечели над 30 награди за отлични иновации и представяне на нейните продукти. 2024 е годината на спорта и като официален спонсор на EURO 2024 марката ще пусне нови авангардни телевизионни продукти, за да предостави на потребителите завладяващи гейминг и зрителски изживявания. Нейната цел ще бъде да задълбочи връзката между турнирите и футболните фенове чрез своя иновативна стратегия, насочена към спорта.
Hisense е водеща световна марка за битови уреди и потребителска електроника. Бизнесът на Hisense обхваща мултимедийни продукти (с акцент върху смарт телевизори), битови уреди и интелигентни IT решения.
Hisense се разраства бързо и в момента развива дейност в над 160 държави.
КИНГДАО, Китай, 1 февруари, 2024 г. /PR Newswire/